Friday 10 February 2012

Konsertklere

Geagte ouers.

Dit is nou tyd om ons konsertklere te begin maak en kwotasies ens. in te kry.  Om dit te kan doen, moet die kinders gemeet en gepas word.  Ek wil ‘n dringende beroep op u elkeen doen om asseblief op hierdie eposse te reageer.  Ons het u samewerking baie nodig!

Susan is nog besig met kwotasies vir materiale vir die meisies, maar intussen gaan ons voort met die seuns want dit vat lank om die konserthemde in die hande te kry.

Susan Tredoux neem die seuns Saterdagoggend om hul konsertbroeke, konserthemde en krawatte te gaan pas.  U moet my asseblief vandag (Vrydag) dringend per sms laat weet indien u seun kan gaan of nie.  U dringende antwoord is baie nodig asseblief!

Senior seuns se ouers moet my ook asseblief laat weet of u seun nuwe klere moet kry of nie!!  Hulle moet ook Saterdag saamgaan om te pas.

Die skool kan my help met een klein bussie, daarom deel ek die seuns in die volgende groepe in:

GROEP
VERTREKTYD
NAME
1
09:00
Al die senior seuns. (Sms asb wie gaan saam en ook wie het nie nuwe klere nodig nie).
2
09:30
Zanro de Beer, Alex de Kock, Richard de Vries, Damien Joubert,  Simon Oranje, Armin Steenkamp, Srephan Truter.
3
10:00
Nicolaas vd Westhuizen, Karel van Rheede, Siebert Worst, Paul Theron, Ruan du Randt.








Indien u kind NIE more kan saamgaan nie, moet u asseblief binne die volgende week u kind self na Christiaan Couqie van Cougies toe neem by die Centurion-tak.  Kry inligting by Susan Tredoux (082 568 0706).

U dringende sms-antwoord word ingewag!  Ek benodig ‘n antwoord van elke seun se mamma af asseblief!

Groete! 

Danie


D.J.F. Smith
DIRIGENT: HOëRSKOOL WATERKLOOF KONSERTORKES
DIREKTEUR KULTUUR
TELEFOONNOMMER:   012-347 0277 X 130
SELNOMMER: 082 853 8698
FAKS:  086 512 8755

con spirito, 2012 Jesus-jaar!!

No comments:

Post a Comment