Tuesday 21 February 2012

Danie Epos Nr 6: 21 Februarie 2012

Geagte ouers.

Ontvang hiermee ‘n opgedateerde lys van ons optredes asook die res van Februarie se program. [Lys van optredes en Jaarprogram is bo-aan die blog beskikbaar - Ed]

    1.     WEEKPROGRAM

Die leier wat hierdie week aan diens is is Marko Kotze.

1.1   Dinsdag, 21 Februarie:           Ons oefen 14:30 – 16:00.  Orkeslede gaan dan huistoe om gereed te maak vir die Prestige Merieteaand / Penningaand.  Slegs die lede wat verlede jaar op die verhoog was gedurende die SA’s, kry pennings.  Hulle moet almal SA-Kleure aantrek en 18:15 in die Dome wees om te registreer. Die funksie begin 19:00.  Lede wat in die laerskole en ander skole was, kry ook pennings.  Hulle moet ook asseblief by die skool wees.


1.2   OPTREDE:  Ons gaan nie Donderdag oefen a.g.v. die optrede nie.  Ons tree op by die Hervormde kerk in Elarduspark.  Ons kry mekaar 17:00 met SA-Kleure in die parkade voor die skool.  Ons tree op met SA-Kleure.  Al die nuwe lede gaan saam en trek hul skooldrag (das, baadjie en seuns met langbroeke) aan.  Die optrede is 19:00 – 20:00.

     2.     KONSERTKLERE

Susan Tredoux wag vir die finale pryse vanaf die verskaffers en dan sal sy met ons kommunikeer in hierdie verband.  Rig asseblief alle navrae rakende ons konsertklere direk aan Susan.  Haar telefoonnommer is op die adreslys.

     3.     KAMP / TOER

Ek sukkel nog steeds om die kwotasies uit die mense te kry om ‘n besluit te kan neem rakende die toer vs ‘n kamp.  Op die oomblik voel ek dat ons hierdie jaar ‘n kamp meer nodig het as ‘n toer.  Ons het baie werk om te doen en groot strategiese skuiwe wat gemaak moet word vir 2012. Ek probeer om hierdie saak so spoedig moontlik af te handel sodat ek vir u kan terugvoer gee.

     4.     VSA-SKOOLORKES

‘n Skoolorkes vanuit die VSA, GROTON COLLEGE, Masachusetts,  besoek Suid-Afrika gedurende Julie 2012. Hulle bestaan uit meer as 150 orkeslede, maar slegs die 30 beste orkeslede toer hierheen.

Hulle is in Pretoria en wil graag skakel met ons orkes en ook by ons orkeslede woon.  Hulle versoek is die volgende:

4.1          Arriveer Saterdag, 23 Junie:  Ontmoet hulle SA-gesin en daarna het ons meestersklasse saam en sluit die aand af met gesamentlike konserte en ‘n Potjie.
4.2          Sondag, 24 Junie:  Gesamentlike optrede in die Botaniese Tuine.  Spandeer res van die dag saam met hul SA-gesinne.
4.3          25 & 26 Junie:  Toeragenskap neem hulle rond in en om Pretoria.
4.4          27 & 28 Junie:  Hulle besoek Mabula Lodge.
4.5          29 Junie:  Vlieg terug VSA toe.

Ek moet nou asseblief dringend van u die volgende verneem:

      a.       Kan ek voortgaan met die reelings dat ons orkes saam hulle kan optree ens.
      b.      Gaan u kind hier wees om die optredes saam te kan doen, want dit is die eerste naweek nadat die skool   gesluit het en eerste paar dae in die eerste week van die Julievakansie.
      c.        Wie van u kan hierdie kinders en personeel huisves en hoeveel kinders kan u neem (hulle verkies groepies van 2 of meer).

Ek wil u asseblief versoek dat u almal my op hierdie epos sal “reply” sodra u die epos klaar gelees het.  Ek moet dringend u elkeen se kry.  U antwoord bepaal wat ek moet doen en ek het elke ouer se antwoord nodig.

Vriendelike groete!!

Danie

ONTHOU OM ASSEBLIEF TE ANTWOORD!!


D.J.F. Smith
DIRIGENT: HOëRSKOOL WATERKLOOF KONSERTORKES
DIREKTEUR KULTUUR
TELEFOONNOMMER:   012-347 0277 X 130
SELNOMMER: 082 853 8698
FAKS:  086 512 8755

con spirito, 2012 Jesus-jaar!!

No comments:

Post a Comment