Monday 13 February 2012

Danie Epos nr 5: 13 Februarie 2012

Geagte ouers.

In die eerste plek wil ek baie dankie sê vir die seuns se ouers vir die samewerking van Saterdag met die klere se aanpas.  Dit maak ons taak baie makliker wanneer almal mooi saamwerk!  Die seuns wie nie kon saamgaan nie, moet asseblief hierdie week by Couqies Mansuitrusters te Centurion Mall uitkom.

Michelle is hierdie week LEIER AAN DIENS.  Baie geluk aan Lumar en Renier wat hierdie week verjaar!


     1.     PROGRAM VIR DIE WEEK

1.1               Dinsdag,  14 Februarie:  Normale oefening (14:30 – 17:30) vir die hele orkes.  Ons gaan voorberei vir ons optrede van Donderdag, 23 Februarie.
1.2               Donderdag, 16 Februarie:  Ons gaan Donderdag NIE in die saal oefen nie, maar wel in seksies in die klasse.  Ons gaan aandag aan ons nuwe lede gee.

     2.     JAARPROGRAMME

Indien u kind nog nie vir u die Jaarprogram gegee het nie, kry dit asseblief by hom / haar.  Ek het dit reeds vir hulle gegee.

     3.     TERUGVOER

3.1               Ek behoort hierdie week vir u terugvoer rakende die toer / kamp te gee.
3.2               Ek sal ook hierdie week vir u die notule van die vergadering stuur.
3.3               Daar is nog uitstaande etegelde van die vorige twee naweekoefeninge.  U moet dit asseblief na my toe stuur sodat ek dit aan Lynnette kan gee.

     4.     UITSPELE

Die orkeslede is nog besig met die uitspele.  Ek sal terugvoer gee sodra dit afgehandel is.

Vriendelike groete!

Danie


D.J.F. Smith
DIRIGENT: HOëRSKOOL WATERKLOOF KONSERTORKES
DIREKTEUR KULTUUR
TELEFOONNOMMER:   012-347 0277 X 130
SELNOMMER: 082 853 8698
FAKS:  086 512 8755

con spirito, 2012 Jesus-jaar!!

No comments:

Post a Comment