Wednesday 2 November 2011

Danie E-pos nr 26: 2 November 2011

Geagte ouers.

     1.     UITSTAANDE SA-KLEURE GELDE

Daar is nog redelik baie uitstaande SA-baadjies en SA-sakwapengelde.  Ek kry ongelooflike druk om hierdie rekening te betaal. Vriendelik versoek ek u dringend om die uistaande gelde in te betaal!  ORKES-baadjie-kind se naam.

R600 baadjie
R60 wapen.

Meeste van die seniors het ook nog nie hul sakwapens wat hul bestel het by my kom kry nie.  Dit is by my beskikbaar.

     2.     OEFENING

A.g.v. die eksamens en ekstra klasse, wil ek vra dat die orkes Vrydagmiddag 14:30 – 16:30 in my klas sal bymekaar kom sodat ons finale reelings vir die jaar kan tref en kan begin oefen vir die kerssangdienste.

     3.     KINDERHUIS WENSLYSIES

Baie dankie vir al die hulp met die kinderhuis.  Ek sal so teen die einde van die week weer vir u die lyste stuur vir kontrole.

Vriendelike groete!!

Danie

D.J.F. SMITH
CONDUCTOR: CONCERT BAND
DIRECTOR: HOëRSKOOL WATERKLOOF CULTURE
TEL:   012-347 0277 X 130
CELL: 082 853 8698
FAX:  086 512 8755

No comments:

Post a Comment