Wednesday 9 November 2011

Danie E-pos nr 27: 9 November 2011

Geagte ouers.

Ek hoop dat dit sommer nog baie goed gaan met u almal.  Ek glo en vertrou dat die kinders baie hard leer vir die eksamen.

Ouers, ek het 3 pragtige SA-baadjies beskikbaar indien u belangstel.  Die groottes is  ‘n XXL (48),  ‘n 36  en ‘n baie kleintjie wat nie ‘n grootte op het nie, moontlik ‘n small.  Indien u belangstel, kontak my.

Graag die volgende:

    1.     WENSLYSIES

Ek heg weer die volledige stel wenslysies aan.  Maak asseblief seker by elke huis dat u naam op die regte plekke ingeskryf is.  Ek het nog die volgende hulp nodig, dan is al die kinders gehelp:

     a.       HUIS DE KLERK:                 Kort 1 radio/CD speler
     b.      HUIS JAN-LOUW:             Kort 1 skateboard
     c.       HUIS TRIBELHORN:          Kort 2 selfone.

Indien u u weg oopsien om my nog daarmee te kan help, sms / bel / epos my dadelik.

Nogmaals baie baie dankie vir u hulp!!

    2.     KERSSANGDIENSTE

Ons 2 Kerssangdienste kom nou baie vinnig nader.  Baie orkeslede het gevra dat ons nie eerskomende Vrydag moet oefen nie, maar wel ‘n verlengde oefening moet he volgende week.  Ek het geen probleem daarmee nie.  Ek hoop net dat dit al ons kinders sal pas.

Daar sal hierdie week dus geen voorbereidingsoefening wees nie, maar wel volgende week,  18 November.  Dis nou baie moeilik om al die skole en al die eksamentye te kan akkomodeer, daarom versoek ek dat ons volgende week 14:00 – 18:00 sal oefen want die volgende week is dit die eerste Kersdiens.  Die reëlings vir die oefening sal soos volg wees:

Orkeslede moet seker maak al hul instrumente en musiekstaanders word die oggend of voor 13:00 in my klas gelaat, want die matrieks skryf in die saal.

13:00     Bus vertrek vanaf die skool na NG Kerk Monumentpark. Die oefening is by die kerk.
17:00     Bus vertrek terug skool toe met ‘n “pit stop” by McDonalds.
18:00     Terug by die skool.

Sodra ek al die inligting vanaf NG Kerk Monumentpark (27 November)en die Volle Evangelie Kerk, Gezina (4 Desember) af ontvang het, sal ek u inlig.  In albei gevalle sal daar busvervoer wees.

Ons gaan ook by albei die Kerssangdienste met ons SA-Kleure optree.

Ons gaan met die diens by Monumentpark (27 Nov), ‘n formele foto neem met ons SA-kleure – dit was nog nooit gedoen die afgelope 7 jaar nie!!

    3.     OPTREDE BY TUKKIES SE FORMELE FUNKSIE:  26 NOVEMBER

Ek het verkeerdelik op ons program LIGTEMUSIEK ENSEMBLE getik, dit moet eintlik lees LIGTEMUSIEK ORKES.  Indien daar nou probleme hieroor is, moet u my asseblief dringend laat weet!

    4.     SOLISTE 2012

Die orkeslede wat graag volgende jaar as soliste oorweeg wil word, sal met ons laaste oefening die musiek ontvang waarop hulle ge-evalueer sal word tydens die eerste week van die nuwe skooljaar.  Dit is ook gedurende hierdie tyd waar elke orkeslid vir my speel sodat ek hulle kan plaas van stem 1 tot stem 4.

Orkeslede wat gedurende 2011 by die orkes begin het asook die wat nie hierdie jaar SA Kleure mag gekry het nie, speel dan ook hulle toelatingsoudisie tot die orkes.  Indien so ‘n lid nie die musiek 100% ken nie, sal hy/sy nie verder lid van die orkes kan wees nie.  Daar is dan GEEN tweede kans of enige uitsonderings nie.

Ek wil ook versoek dat die kinders GLAD NIE onder mekaar mag bepaal wie moet watter stem speel nie en wie mag en wie mag nie solo’s speel nie.  Hierdie word slegs deur myself bepaal en dit word gedoen met ‘n oudisie voor die hele orkes.  Leerders skuif nie net outomaties in stemme op nie.

    5.     SIMFONIA JUVENTI

Ek het die aansoekvorms vir Simfonia Juvent ontvang.  Indien daar enige orkeslid is wat wil gaan vir die oudisies, moet hulle die inskrywingsvorms by my kom kry:

      a.       Oudisies is 25 – 28 Januarie
      b.      Oefenweek:  31 Maart – 5 April
      c.       Konserte:  5 April,  4, 5, 6 April,  18, 19 Mei,  26 Mei.
      d.      Oudisie:  Moet ten minste 2 kontrasterende stukke op Graad 5-standaard speel.   Oudisiefooi is R100.
      e.      Ledegeld:  R920 (nie terugbetaalbaar indien kind onttrek nie).
      f.        Sluitingsdatum vir inskrywings:  14 November.


Ek moet afsluit deur te se, EK MIS MY ORKES EN HUL MOOI MUSIEK!!!  Kan nie meer wag vir volgende jaar nie!!!

Seënwense vir u en ook vir elke kind wat so hard leer vir die eksamen.

Groete.
Danie

D.J.F. SMITH
CONDUCTOR: CONCERT BAND
DIRECTOR: HOëRSKOOL WATERKLOOF CULTURE
TEL:   012-347 0277 X 130
CELL: 082 853 8698
FAX:  086 512 8755

No comments:

Post a Comment