Thursday 27 October 2011

Danie E-pos nr 25: 27 Oktober 2011

Geagte ouers.

     1.     WENSLYSIES VIR KINDERHUIS

Baie dankie vir die oorweldigende hulp wat ek ontvang het met hierdie projek.  Ek glo dat die kinders van die kinderhuis ‘n ongelooflike Kersfees gaan hê!

Al die geskenke moet asseblief op die laatste teen Maandag 5 Desember by my wees.  Onthou asseblief die volgende:

      a.       Draai die geskenke toe met geskenkpapier. Draai asseblief so toe dat dit die verpakking in kartondose kan weerstaan.
      b.      Sit ‘n kaartjie op met die HUIS se naam en onder die huis se naam, die kind se naam.
      c.       Moet asseblief NIE u eie naam op die kaartjies plaas nie. Die huise skep ‘n huislike atmosfeer en die huisouers deel die geskenke uit.

Ek sal later vandag weer vir u die opgedateerde lyste stuur.  Gaan asseblief elke kind na wat u gekies het en laat weet my indien daar foute op is.  Kyk ook asseblief na die kinders wat nog nie geskenke het nie en vra u familie, vriende en kollegas om ons te help.  U hulp word regtig baie waardeer.

Laastens wil ek u weer versoek om u eie kind ook by hierdie liefdesdiens te betrek.  Ek glo dat hulle verseker iets hieruit sal kan leer.

     2.     LEIERS 2012

Ons het ‘n ongelooflike sterk leiergroep vir volgende jaar.  Baie geluk aan Dietrich, ons konsertmeester / hoofmusikant (musikale hoofleier), Gideon Zeeman, ons hoofleier (dissiplinêre en administratiewe leiergroep) en Jaco Pretorius ons onderhoofleier.  Baie geluk ook aan al die ander leiers en seksieleiers (sien aanhangsel.

     3.     GALA-AAND

Ek wil ook net weereens van my kant af baie baie dankie sê vir alles wat u gedoen het om van hierdie aand so ‘n sukses te maak.  Elkeen se aandeel, maak nie saak hoe groot of hoe klein nie, het van die aand gemaak wat dit was.  Hierdie aand was verseker ‘n hoogtepunt in my en ook u kind se lewe.  Nogmaals baie baie dankie aan u elkeen se bydrae.

Alles was so perfek, van waar jy ingekom het met die sjerrietafels, dan op met die trappe met die pragrige foto’s van ons kinders, dan in by die ouditorium se foyer waar ons so mooi herinner is aan die feit dat ons die SA kampioene is, dan in by die ouditorium, die pragtige blomme, ons ongelooflike mooi musiekstaanderlappies, die kinders wat so mooi aangetrek is met geen haar uit sy plek nie.  Ai tog, wat ‘n voorreg en wat ‘n prentjie!!  BAIE BAIE DANKIE AAN U ELKEEN!!!!

Ons het nie by ons doelwit uitgekom om so na aan 1000 kaartjies te kom nie, maar dit maak nie saak nie – die aand was steeds ‘n reuse sukses.  Ons wins gaan net baie kleiner wees, maar op die ou ens was dit steeds die moeite werd!!

Nou moet ek nog net die finansies uitsorteer.  Vriendelik versoek ek dat indien u nog strokies in u besit het van betalings wat ons moet doen, u dit asseblief so gou moontlik vir my stuur.

Carin Hartzenberg versoek ook dat die mammas wat nog van haar blombakke het, dit asseblief dringend moet terug besorg.  U kan dit vir my stuur en ek sal seker maak sy kry dit.

     4.     SA KLEURE

4.1               Daar is nog baie gelde uitstaande.  Die dame van die baadjies raak al ongeduldig, want dit was eintlik KBA!  Vriendelik versoek ek u dringend, dat alle baadjie en sakwapengelde dringend inbetaal moet word.
4.2               Die sakwapens wat die kinders bestel het, is ook by my.  Ek gaan volgende week my baadjie vir die plek neem om my sakwapen aan te werk.  Indien u  u kind se wapen ook wil laat aanwerk, moet u die sakwapen met ‘n haakspeld aan die baadjie vassteek met R35 in ‘n koevert met u kind se naam daarop en Maandag vir my terug stuur.

     5.     OPTREDES VIR 2011

Ons het nog die volgende optredes vir die jaar oor:

5.1          Vrydagaand, 28 Oktober:    Ons is spesiaal uitgenooi as SA Kampioene vir 2011 om as gasskunstenaar op te tree by die Pierre van Ryneveld Gemeenskapskerk in Baltimorestraat.  Die verskeidenheidskonsert is so aangepas dat ons die hoofitem vir die aand is. Ons tree met ons konsertklere op.  Seuns trek tuis aan en meisies by die kerk.  Bus vertrek 17:00 vanaf die skool ek kom weer terug skool toe na afloop van die konsert.  U word hartlik uitgenooi om hierdie aand saam met ons te kom geniet!!  Toegang  is gratis, daar  word ‘n kollekte opgeneem. 

5.2          Saterdag, 29 Oktober:  Michelle tree op by die Bazaar van die NG Kerk, Morelettapark om 12:00 – 12:30.  Baie sterkte vir jou!!

5.3          Saterdag, 26 November:  Die Ligtemusiek Ensemble tree op by ‘n formele UP-dinee by die Sorex Estate, Clubview.  Ons tree met ons konsertklere op.  Seuns trek tuis aan en meisies by die venue.  Bus vertrek 16:00 vanaf die skool ek kom weer terug skool toe na afloop van die optrede wat 18:00 – 19:00 is.

5.4          Sondag, 27 November:  Kerssangdiens by die NG Kerk, Monumentpark.  Ons tree met ons SA Kleure op.  Almal trek tuis klaar aan.  Bus vertrek 17:00 vanaf die skool en laai ons by die kerk af.   U word genooi om die kerssangdiens saam met ons by te woon.  Daar is dus geen busvervoer na  afloop van die diens nie, kinders ry dan saam met hul ouers.

5.5          Sondag, 4 Desember:    Die VEK, Gezina het versoek dat ons ‘n kersdiens saam met hulle kan doen op 4 Desember.  Ek gaan die opname Vrydagaand by die optrede maak om te hoor of ons dit kan doen of nie.  Bespreek dit asseblief vandag met u kind soadt ek moreaand ‘n ja / nee kan kry en die kerk kan laat weet.  Dit is dieselfde kerk waar ons vroeer vanjaar opgetree het.

Soos u kan sien, ons kry steeds baie versoeke om op te tree, maar ek probeer werklik om dit te beperk, maar nou, eish, as jy beroemd is..... is jy beroemd!!!!

     6.     DANSLESSE

Aangeheg vind u ‘n pamflet van Theo se dansskool.  Hy nooi ons uit vir hierdie dansles.  Kontak hom om afspraak te maak!! Ons dreig nou al lang vir ons orkes se eie “ballroom”, nou het ons die kans daarvoor!!


Laastens wil ek vir almal wat boodskappe gestuur het terwyl ek in die hospitaal was, baie baie dankie sê.  Ek waardeer almal se omgee, belangstelling en oproepe.  Dis dit was maak dat ‘n mens net nog meer waardeer wat jy het.

Groete!
Danie


Aanhangsels wat saam met die email ontvang is:



D.J.F. SMITH
CONDUCTOR: CONCERT BAND
DIRECTOR: HOëRSKOOL WATERKLOOF CULTURE
TEL:   012-347 0277 X 130
CELL: 082 853 8698
FAX:  086 512 8755

No comments:

Post a Comment