Monday 10 October 2011

SA Baadjies

Geagte ouers.

Net ‘n vinnige epos om seker te maak dat
1.     Ek u eposadres weer korrek ingelees het – antwoord asseblief op my epos sodat ek weet u ontvang dit.
2.   Dat u kind se SA Baadjie sakwapen korrek bestel is.

Maak asseblief seker u kind se baadjiegroottes is korrek. Die ideaal is om hul baadjies Saterdagaand op die verhoog aan hulle te oorhandig.

Indien u nog nie die inligting deurgegee het nie, weet ek nie of u kind se baadjie betyds gereed gaan wees nie. Indien u nog baadjies / sakwapens wil byvoeg, sms my dadelik asseblief!!

Die baadjie se prys is R600. Dit sluit die baadjie, aangewerkte sakwapen en SA-koord ook reeds aangewerk in. Sakwapen alleen kos R60.
Betaal die gelde by die kantoor in: ORKES-Baadjie-Naam.

Ek stuur later vandag vir u die weekprogram met Di. En Do. Asook die naweek se reelings.

Groete!

D.J.F. SMITH
CONDUCTOR: CONCERT BAND
DIRECTOR: HOëRSKOOL WATERKLOOF CULTURE
TEL: 012-347 0277 X 130
CELL: 082 853 8698
FAX: 086 512 8755




No comments:

Post a Comment